dagenselj

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

he's so sexy.

men Lina här då.

vi suger på att uppdatera, eller ja.

Elin har typ gått och dött och jag har inte pallat.

Jossan har bloggat två gången sen jag typ dödade henne för att hon inte skrev.

så nu får jag ta och blogga känner jag.

igår var jag iaf med Jossan, vi drog till psc och hade särdamp med en massa förband osv?

och vid halvåtta-åtta kom Jossan hit och vi kolla på film och grät, 

usch vad jag hatar-älskar-hatar-älskar den filmen.

den är så jävla sorlig.

eller jag grät inte, men skulle kunnat.

och drippdroppdrippdropp så satt Jossan och grät och skrek det till mig, sin mamma, min mamma, sin pappa, min pappa och Simon.

jaja väldigt intressant att veta.

sen satt jag och dog till en video av min kusin hos moster, fyfan vad gullig,

och morfars skratt i bakgrunden, omg jag dör   

iaf så åkte Jossan och dom hem för en liten stund sen.

men nu är detta inlägg för långt så nu säger jag: HEJDÅ.'

 mihi, det var tider det!  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FÖRRA ÅRET   hur gammal var du? - 12. vilken klass gick du i? - 7an efter sommarn.Vad hade du för hårfärg? - blond.hur lång var du? - ingenaning, kort iaf.vem var du kär i? - vene, samma som nu trorja.hade du någon pojk/flickvän? - kankse, komm...

Dag 01 – Planer inför helgen. becca&sanna, tivoli, tilda&louise, josefine, jossan, steffe. Dag 02 – 10 sanningar om mig. 1. jag kan inte hålla mig för skratt när vi ska ta foto i skolan 2. jag hatar spindlar 3. jag är mörkrädd ...


 hahahahahahahaha omg, älska jossans chockskratt i slutet, så stog hon i säkert fem-tie minuter :') ...

ni vet väl att jag bara skoja när jag ska att jossan & elin var osams? & att bloggen ska läggas ner? för de ska den inte, inte än iaf.  har den som reservblogg! funderar på en ljus design denna gång, på min blogg alltså. men kan ju ljusa up...


i gallosh.  eller något, wb grodan boll. på tal om boll har jossan mätt sig för kimono & vårt hemliga projekt. och jag ska mäta mig imorn, dock inte för en kimono ;) haha. men imorn ska jossan & jag bada, UTE. och åka scooter, bara för att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards